4775723

 میثم معافی ظهر سه شنبه در دیدار با عالیه زمانی نماینده منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس دوازدهم با بیان اینکه عمده مشکل ما در کمیته امداد مسئله مسکن است و در این بخش نیاز به کمک داریم گفت: متأسفانه نهضت ملی مسکن، مددجو و محروم محور نیست و قشر متوسط به بالای جامعه فقط می‌توانند آن استفاده کنند.

وی به فقر زمین در استان که با هبه و انفاق خیرین در این حوزه در حال حل شدن است اشاره کرد و گفت: با توجه به ۱۱ هزار و ۵۰۰ مددجوی مستأجر که بیش از ۷۰ درصد آنان زنان سرپرست خانوار هستند، نیازمند کمک نهضت ملی مسکن و پیگیری‌های در این خصوص در مجلس هستیم.

وی سه مأموریت مهم کمیته امداد را مسکن، اشتغال و ازدواج بیان کرد و گفت: منتظر کارت دعوت ازدواج هستیم تا در کمترین زمان جهیزیه تحویل زوج‌های جوان گردد.

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به حضور بانوان در لایه‌های اصلی مدیریت در این نهاد گفت: فقر در کمیته امداد زنانه است و نیاز به درک زنانه دارد.

عالیه زمانی نماینده منتخب مردم ساری و میاندورود نیز اظهار کرد: ظرفیت کمیته امداد خاص و بی نظیر است و مشارکت مردم در این نهاد بسیار بالاست.

وی با اشاره به برنامه‌های خوب انجام شده در کمیته امداد گفت: توانمند سازی و خودکفایی مددجویان باید با کار فرهنگی و هدایت درست به نتیجه مطلوب برسد.

زمانی با بیان اینکه جهت حمایت از مشاغل بانوان سرپرست خانوار باید بازار فروش آنان مورد توجه قرار گیرد گفت: باید در این مسائل تسهیل گر و مانع زدا باشیم