62589751

استاندار مازندران گفت: آن چه که تا این لحظه به آن واقفیم این است که ضارب شناخت دقیقی از آیت‌الله سلیمانی نداشته و آیت‌الله سلیمانی برای انجام امورات بانکی خودشان به بانک مراجعه کردند و تا این لحظه اطلاعات و اسنادی مبنی بر تروریستی و امنیتی بودن این اقدام در دست نداریم.

سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبر درباره قتل آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه و نماینده پیشین ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان  و کاشان گفت: راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز ۶ اردیبهشت در حادثه با هدف سوءقصد از سوی یکی از عوامل نگهبانی بانکی در شهرستان بابلسر، حضرت آیت‌الله سلیمانی از روحانیون برجسته استان جان خود را از دست دادند. ضارب بلافاصله در همان محل توسط نیروی انتظامی دستگیر شد و بررسی اولیه درباره انگیزه وی در دست بررسی است. هنوز انگیزه ضارب کامل مشخص نشده و سابقه این فرد که از افراد بومی منطقه است نشان می‌دهد این حمله ماهیت تروریستی ندارد.

آن چه که تا این لحظه به آن واقفیم این است که ضارب شناخت دقیقی از آیت‌الله سلیمانی نداشته و آیت‌الله سلیمانی برای انجام امورات بانکی خودشان به بانک مراجعه کردند و تا این لحظه اطلاعات و اسنادی مبنی بر تروریستی و امنیتی بودن این اقدام در دست نداریم.

ضارب هویت مشخص داشت و یکی از پرسنل شرکت‌های انتظام بود که به‌طور معمول کارهای خدمات انتظامی بانک‌ها را انجام می‌دهند و از بیرون نبوده، به همین دلیل اسلحه در اختیار خود ضارب قرار داشت و از بیرون تهیه نشده بود.