169940956

راویس شهابی روز پنجشنبه در آیین استقبال ورزش دوستان کیش از این ورزشکار در فرودگاه بین المللی جزیره اظهار کرد: تیم ملی ایران توانست در بین ۵۸ کشور حاضر در این مسابقات مقام دوم تیمی را از آن خود کند.

وی با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا مسابقات جهانی برگزار نمی شد اضافه کرد: حضور قوی بانوان ایرانی در این مسابقات و کسب این مقام باعث اعتلای ورزش بانوان شد و معتقدم یکی از بهترین اتفاقات امسال برای این قشر است.

این عضو تیم ملی با تشکر از موسسه ورزش و تفریحات سالم، هیات نجات غریق و جامعه کلوبداران کیش برای حمایت حضور وی در این مسابقات افزود: تیم ملی جمهوری اسلامی سال آینده به ۲ رویداد شامل بازی های آسیایی هنگ کنگ و مسابقات جهانی استرالیا اعزام می شود.

شهابی گفت: سعی می کنم به عنوان یکی از اعضای تیم ملی نجات غریق بانوان و نماینده ورزش کیش در این مسابقات حاضر باشم تا با همکاری سایر اعضا مدال طلا را به کشور بیاوریم.

در آیین استقبال از راویس شهابی عضو تیم ملی نجات غریق بانوان رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش و جمعی از ورزش دوستان حضور داشتند.

راویس شهابی، فائزه آشورپور، الهام کاکلی و کژان رستمی ترکیب تیم ملی نجات غریق بانوان ایران بود که در رقابت پایانی ایتالیا نایب قهرمان جهان شدند.

تیم چهار در ۹۰ متر بانوان ایران و یکی از هشت تیم حاضر در مرحله پایانی مسابقات، در رقابت با حریفانش در رده دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

در این بخش از مسابقات تیم مصر قهرمان و تیم استرالیا در جایگاه سوم ایستاد.