1

پیام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس

آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید با دعوت از دانش آموزان جهت عضویت در کتابخانه های عمومی، ابراز امیدواری کرد آنها با حضور در کتابخانه ها و با کمک کتابداران با کتاب های جدید و مفید آشنا شوند و با کتابخوانی رشد یابند.

در متن پیام آرزو ولی‌پور آمده است:

دفاع مقدس یاد آور فداکاری و جان فشانی رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، موجب بیداری و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ ارزش های اسلامی ملت قهرمان ایران است.

بار دیگر بهار تعلیم و تربیت از راه رسید و صحیفه‌ نورانی دانش با همت و تلاش دانش‌آموزان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد.

تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس تبلور پیام تعهد، تخصص، مقاومت و آزادگی است و این همزمانی، یادآور حضور با معرفت دانش آموزان در جبهه ها و شور و شعور آنها در مقام دفاع از ارزش ها است؛ این موضوع اثبات می‌کند که تعلیم صحیح در کنار تربیت درست، انسان های بزرگ را می‌پروراند.

باور داریم که بسیاری از مسائل مهم فرهنگی مانند فرهنگ کتابخوانی، اخلاق، فرهنگ مقاومت و توسعه فرهنگ پرسشگری باید در مدرسه و از طریق دانش آموزان نهادینه شود.

وی با دعوت از دانش آموزان جهت عضویت در کتابخانه های عمومی، ابراز امیدواری کرد آنها با حضور در کتابخانه ها و با کمک کتابداران با کتاب های جدید و مفید آشنا شوند و با کتابخوانی رشد یابند.

امیدواریم با حمایت و همکاری همه دستگاه های اجرایی،معلمان و دانش آموزان با پیوند علم و ایمان و پیروی از راه روشن سید شهدا امام حسین (ع) و شهیدان گرانقدر دفاع مقدس، قله های رفیع بهروزی،پیروزی و کامیابی را فتح نماییم.

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) ایام حزن و ماتم و گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم ،مدافعین سلامت و ارج نهادن به ایثارگری ایثارگران و خانواده های صبور آنان، تجدید پیمان با آرمان های امام امت و پیروی از منویات مقام‌ معظم رهبری(مدظله العالی) و آرزوی توفیق روزافزون برای دولت سیزدهم، آغاز سال تحصیلی جدید را به همه فرهنگیان، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی تبریک عرض می نمایم و آرزوی سربلندی برای میهن عزیزمان، ایران اسلامی دارم.

آرزو ولی‌پور
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران