Poilj

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از کتابداران و مردم مازندران برای مشارکت در جشنواره قصه‌گویی «نهال امید» دعوت کرد.

جلسه شورای اداری روسای ادارات با حضور ولی‌پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ویژه جشنواره دوسالانه قصه‌گویی به صورت وبینار در دفتر مدیرکل و با حضور روسای ادارات و رابطین فرهنگی شهرستان ها در کتابخانه های عمومی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این جلسه هدف از برگزاری این جلسه را بررسی جزئیات جشنواره دوسالانه قصه گویی اعلام کرد و از تمام کتابداران و مردم استان برای مشارکت در دومین جشنواره ملی قصه گویی با عنوان «نهال امید» با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» دعوت کرد.

ولی‌پور با بیان اینکه این جشنواره در سه سطح استانی، منطقه ای و ملی برگزار خواهد شد، گفت: به برگزیدگان گروه‌های هدف، در سه سطح استانی، منطقه‌ای و ملی جوایزی اهدا می شود.

وی بیان کرد:  با توجه به این که اختتامیه اولین دوره جشنواره در سال ۹۸ به میزبانی مازندران برگزار شد و کتابداران استان موفق به کسب رتبه ملی شدند انتظار می رود در سال جاری کتابداران استان با مشارکت بالا خوش بدرخشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران اجرای برنامه های فرهنگی در کتابخانه ها را نشانه ای از پویایی دانست و ادامه داد: عموم مردم مخاطب هدف این دوسالانه هستند که در دو گروه کتابداران و سایرین به رقابت می‌پردازند.

ولی‌پور تصریح کرد: با توجه به این که چندین دوره آموزشی برای کتابداران در این مدت برگزار شد و انتظار می رود با توجه به رویکرد جشنواره از توانمندی های شبکه کتابخانه های عمومی کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی استفاده شود.

وی گفت: در این دوسالانه موضوعاتی چون «مسایل روز جامعه»، «موضوعات آزاد»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «شعار سال؛ تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» (موضوع ویژه) به عنوان موضوعات محوری درنظر گرفته شده است.