7

مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان مازندران با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان با دکتر آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران دیدار و گفتگو کرد.

عبداله ریاحی مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان مازندران با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان با دکتر آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در راستای نحوه ارائه خدمت و رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران شاغل دیدار و گفتگو کرد.

ولی‌پور در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت ترویج ادبیات جهاد و مقاومت گفت: یکی از مهمترین اهداف نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان یکی از متولیان اصلی فرهنگ، حفظ روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه از طریق ترویج ادبیات پایداری و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس است.

وی توجه به حوزه مهدویت و ایثارگران را از برنامه های ثابت کتابخانه ها در طول سال عنوان کرد و افزود: یکی از بنیان های جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ترویج سبک زندگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده آنها است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: اجرای برنامه های حوزه ایثار شهادت در راستای حفظ فرهنگ ایثار و مقاومت را وظیفه خودمان می‌دانیم.

عبداله ریاحی مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان مازندران نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات شایسته مدیرکل و همکاران کتابخانه های عمومی، گفت: همه کارها باید با نگاه فرهنگی و ترویج باشد.

وی با بیان اینکه به احترام خانواده شهدا و ایثارگران هر گامی که بر می‌داریم باید در راه رضایت خدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد، گفت: همه‌ی ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم زیرا آن‌ها وجود خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

ریاحی تصریح کرد: از کمک های شما در استانداری استفاده می کنیم و انتظار همکاری‌های بیشتر داریم تا فرهنگ ایثار شهادت را ترویج کنیم.