2

۸ هزار و ۲۵۰جلد کتاب با ارزش ۴میلیارد و ۸۶۰هزار ریال، از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی به کتابخانه عمومی استان مازندران اهدا شد.

 در مراسمی با حضور آرزو ولی‌پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، رمضانعلی محسنی، مسئول نظارت بر ساخت و تجهیز کتابخانه های بنیاد آموزشی قلم چی، روسای ادارات شهرستان‌ها ، ۸ هزار و ۲۵۰جلد کتاب کمک درسی به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از سوی این بنیاد به کتابخانه عمومی در استان مازندران اهدا شد.

ولی‌پور ضمن قدردانی از این بنیاد افزود؛ بنیاد قلم‌چی در کنار کمک به تکمیل و تجهیز پروژه‌های کتابخانه ها، تاکنون چهار مرحله منابع کمک درسی ارزشمندی را به کتابخانه‌های مازندران اهدا کرده است و این همکاری‌ها ادامه خواهد داشت.

در این مراسم محسنی با اشاره به هدف این بنیاد از اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی، اظهار کرد: بنیاد قلم‌چی از سال ۱۳۸۴ برای گسترش آموزش و دانش، وقف عام شد و از آن زمان تاکنون در امر مدرسه و کتابخانه‌‌سازی و تجهیز آن‌ها فعالیت داشته است. یکی از اهداف وقف این سازمان این است که علاوه بر فعالیت‌های سخت‌افزاری، در حوزه آموزش هم اقدام کند که طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی بر همین اساس انجام می‌شود.

گفتنی است، در پایان مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران و  نماینده بنیاد قلم‌چی از کتابخانه آزادگان ساری بازدید کردند.