Index

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: طرح مطالعه با طعم تابستان در قالب پارک مطالعاتی ساحلی در سواحل منتخب استان اجرا می شود.

آرزو ولی‌پور با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی به ریاست روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری  و دبیری معاونت فرهنگی سپاه کربلا در غرب مازندران اظهار کرد: ساماندهی فرهنگی سواحل با حضور فرمانداران شهرستانهای ساحلی ، ائمه جمعه، مسولین سپاه ، شهرداران و مدیران کل  کتابخانه های عمومی ، میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری شکل گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه مازندران با وجود شهیدان انقلاب اسلامی نیازمند توجه مسئولین به امورات مختلف فرهنگی است، تصریح کرد: کتابخانه های عمومی با توجه به اهداف و رسالت هایی که براي آن ها معین شده است، می توانند نقش عمده ای در تحقق اهداف فرهنگی برنامه های توسعه ايفا کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: کتابخانه های عمومی پس از اجرای موفق برنامه هایی از جنس کتاب با هدف افزایش سرانه مطالعه این بار نیز قرار است سهمی در ساماندهی فرهنگی سواحل ایفا کند.

ولی پور از اجرای طرح مطالعه با طعم تابستان در قالب پارک مطالعاتی ساحلی در سواحل منتخب استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح موضوعات متنوعی مانند جمع‌خوانی؛ معرفی کتاب، مشاوره کتاب و نمایشنامه خوانی پیش بینی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اعلام اینکه با وجود گسترش نفوذ و اثرگذاری فناوری های نوین ارتباطی، کتاب هنوز هم، جایگاه مهمی در سبد فرهنگی جوامع ایفا می کند، گفت: تابستان امسال در سواحل استان کتاب مهمان لحظات مسافران تابستانی خواهد شد.