21de8279c6694b8581e0b6f51bb06638

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هر چند در این مدت کوتاه انتصابش، ارام اما انقدر مطمئن در حال گام برداشتن در حوزه های فرهنگی ست که می توان تدبیر اقداماتش را از کیفیت برگزاری نشست ها و حضورش در استان احساس کرد . یکی از مهمترین مولفه مدیریت سلگی در جایگاه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی شناختش از اسیب های حوزه هایی ست که در حیطه اختیارش قرار دارد از این رو می توان وی را از جمله مدیرانی دانست که قرار نیست هر روز و هر لحظه شو تبلیغاتی از بازدیدها و نشست هایش را از رسانه های مکتوب و مجازی ببینیم بلکه قرار است عملیاتی شدن تصمیماتش را شاهد باشیم .
در این میان بدون تردید یکی از شاخص ترین تصمیمات استان اعم از استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی اش ابقای ارزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بود. ابقایی که یک تصمیم انقلابی و شجاعانه برای دولتی بود که به تازگی روی کار امده است.حجم اقدامات ارزو ولیپور و سند عملکردی اش ظاهرا توانست مدیران ارشد استان را مجاب به ماندنش کند . ارزو ولیپور معدود مدیرکل استانی است که به طور رسمی حکم ابقایش امضا شد و ابن یعنی قرار نیست در استان مدیران بی سنجش های عملکردی و صرفا از روی تکلیف عزل و نصب شوند. و این نشانه مبارکی است . هر چند ممکن است به مزاج کسانی که به دنبال تصاحب میزهای مدیریتی هستند خوش نیاید.ابقای ارزو ولیپور یعنی اب پاکی بر روی دست همه کسانی که در طی سالهای گذشته برای مخدوش کردن اقداماتش تیشه به دست داشتند.
قرارگاه فرهنگی عنوانی است که چندی پیش به ریاست روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری در غرب مازندران برگزار شد تا ساماندهی فرهنگی سواحل با تدبیر مدیرانی از جنس مردم و فرهنگ شکل بگیرد.
ارزوولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی پس از اجرای موفق برنامه هایی از جنس کتاب با هدف افزایش سرانه مطالعه این بار نیز قرار است سهمی در ساماندهی فرهنگی سواحل ایفا کند.
طرح مطالعه با طعم تابستان در قالب پارک مطالعاتی ساحلی در سواحل منتخب استان از برنامه هایی است که با مدیریت ارزو ولیپور اجرایی خواهد شد. در این طرح که ایتم های متنوعی برای ان پیش بینی شده است جمع خوانی ؛ معرفی کتاب / مشاوره کتاب و نمایشنامه خوانی اجرا خواهد شد .
تابستان امسال در سواحل استان کتاب مهمان لحظات مسافران تابستانی خواهد شد و از این حیث ابقای مدیرکل کتابخانه های عمومی ابقایی پردردسر برای انهایی است که قرار نیست جهادی در هر میدانی بتازند . به طور قطع اگر سنگ و میزان اقدامات وی باشد ضعف عملکردی در بسیاری از حوزه ها نخ نما خواهد شد