Index

ویژه برنامه روایت مادری با نقد و بررسی ملی «کتاب ساره» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران برگزار می شود.

 در ادامه برنامه‌های فرهنگی اداره کل، ویژه برنامه نقد و بررسی ملی کتاب ساره خاطرات ساره نیکو  همسر سردار شهید علی خداداد با حضور نویسندگان اثر  در بابل برگزار می شود.

ویژه برنامه روایت مادری با حضور نویسندگان اثر حسن و حسین شیردل، خانواده معزز شهید، شاعران برتر، مسئولان استانی و شهرستانی و فعالان فرهنگی استان فردا 5 تیرماه ساعت 10 صبح در طبقه سوم مسجد قهاریه بابل برگزار می شود.

این ویژه برنامه به صورت زنده از صفحه رسمی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران به آدرس mazandaranpl.ir پخش می شود.

در کتاب ساره، خاطرات ساره نیکخو، همسر سردار شهید علی خداداد را به قلم حسن و حسین شیردل می‌خوانید.

این کتاب قلم روان و بیان دلنشینی دارد که با روایتی داستانی شما را به دنیای امیدها و آرزوها و رنج های یک همسر شهید می‌برد. ساره نیک‌خو در این کتاب از سال‌های کودکی‌اش، دوران مدرسه‌اش در سال‌های انقلاب و جنگ و ازدواج و زندگی مشترکش با سردار شهید علی خداداد می‌گوید.

ساره یکی از زنان مقاوم، صبور و مهربانی است که سال‌های بسیاری از دوران جنگ را در کنار همسر و فرزند با نگاه به آینده سپری کرده است. این همسرانه‌های زیبای ساره تمام کتاب را پر از فراز و فرودهایی کرده که توانایی بررسی زندگی شهید خداداد را از زبان راوی کتاب، پر از تعلیق و جستجو می‌کند؛ جستجویی که سختی‌های زندگی و ساده‌زیستی و دوری و دلتنگی‌های هر دو را با قلم برادران شیردل در کتاب می‌توانید بخوانید.