9a8e4f021b3e48369b81be6d45dac774

رضاخانی از توزیع ۲۵ هزار نسخه از کتاب «کهکشان نیستی» در بین مخاطبان خبر داد و گفت: شخصیت آیت‌الله قاضی علت اصلی مراجعه کتابخوانان به این اثر بوده است.

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی شیرازه که با محوریت کتاب «کهکشان نیستی» در حال برگزاری است، تا 21 خردادماه سال جاری تمدید شد. علت تمدید این مسابقه، استقبال از این کتاب در بین مخاطبان عنوان شده است. 

http://app.akharinkhabar.ir/AndroidOnlineNewsImage.aspx?id=285963&type=imgCenter

کتاب «کهکشان نیستی»، نوشته محمدهادی اصفهانی، داستانی بر اساس زندگی آیت‌الله سیدعلی قاضی‌طباطبایی است که در 75 بخش به زندگی این عالم بزرگوار می‌پردازد. کتاب در کنار پرداختن به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ تشیع، از منظر داستانی نیز حائز تأمل و توجه است؛ به طوری که می‌توان از آن به عنوان یک اتفاق نو در حوزه داستان‌نویسی دینی یاد کرد. نویسنده در این کتاب سعی کرده تا زندگی آیت‌الله سیدعلی قاضی را از بدو ورود به نجف و آشنایی ایشان با اساتیدشان، نحوه تربیت و سیر و سلوک خودشان و تربیت شاگردان را به‌طور مستند داستانی به تصویر بکشد.

حسین رضاخانی، دبیر این پویش کتابخوانی، با اشاره به استقبال از کتاب «کهکشان نیستی» به تسنیم گفت: از آغاز این پویش تاکنون حدود 25 هزار نسخه از کتاب در میان مخاطبان توزیع شده است و کتاب، تا پایان پویش کتابخوانی به چاپ شصتم خواهد رسید. میزان استقبال از این کتاب خوب بوده است؛ به طوری که می‌توان گفت در پویش «کتاب‌قهرمان» پس از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» که زندگی‌نامه خودنوشت شهید قاسم سلیمانی است، در رتبه بعدی به لحاظ اقبال مخاطب قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به چرایی انتخاب این اثر و ظرفیت‌های این کتاب ادامه داد: کتاب «کهکشان نیستی» حاوی مطالب عرفانی است. در ابتدا مخالفت‌هایی برای انتخاب این اثر به منظور راه‌اندازی پویش کتابخوانی مطرح بود و گفته می‌شد که برخی از مطالب این کتاب جنبه عمومی ندارد، اما در مجموع پس از صحبت با ناشر، به این نتیجه رسیدیم که این کتاب را انتخاب کنیم که خوشبختانه مورد استقبال خوبی از سوی مخاطبان قرار گرفت.