14010307000542 Test PhotoN

 حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران  اظهار کرد: مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خردادماه در فرآیند انقلاب شکوهمند اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی گفت: تکلیف ملی، شرعی و انقلابی ایجاب می‌کند ایام‌الله را گرامی بداریم و باید این روزها را قدر بدانیم؛ چرا که صلابت و اقتدار نظام  در برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم‌های این ایام است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه مراسم ۱۴ و ۱۵ خردادماه در همه شهرها، بخش‌ها، روستاها، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن متبرکه سطح استان برگزار می شود، تصریح کرد: روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه روز عزای عمومی است و همه مسؤولان باید به این مهم توجه کنند.

این مسؤول تصریح کرد: نباید با هجوم مسافران فضا دگرگون شود و همه به این وضعیت توجه کنند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه مراسم استانی گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خردادماه ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۳ خردادماه با حضور پورمحمدی دبیرکل جمعه روحانیت در مصلای ساری برگزار می‌شود،گفت: براساس هماهنگی از ۱۱ استان برای حضور در این مراسم اعزام صورت می‌گیرد که ۳هزار نفر از مازندرانی‌ها به نظام و انقلاب اسلامی استان برای شرکت در سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام می‌شوند.