معاون بررسی‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به حواشی اخیر پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، با بیان اینکه با رعایت حدود و مسائل شرعی هیچ منعی برای ورود زنان به ورزشگاه نیست، گفت: دولت نسبت به بی تدبیری‌های انجام شده در مورد ورزشگاه امام رضا(ع) عکس العمل نشان داده و وعده داده با مسببان با قاطعیت برخورد کند.

لیلا سادات زعفرانچی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: موضع دولت سیزدهم درخصوص به ورزشگاه رفتن بانوان برای تماشای مسابقه فوتبال مشخص است. دولت معتقد است که به شرط آماده بودن زیرساخت‌های لازم و رعایت حدود و مسائل شرعی هیچ منعی برای ورود زنان به ورزشگاه نیست.

وی با اشاره به بازی ایران و عراق در ورزشگاه آزادی و با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ نفر از تماشاچیان آن بازی بانوان بودند و بازی با کمال امنیت و احترام و حفظ شئونات برگزار شد، ادامه داد: دولت وعده داده نسبت به بی تدبیری‌های انجام شده در مورد بازی اخیر در ورزشگاه امام رضا(ع) نیز عکس العمل نشان داده و نسبت به عوامل و مسببان برخورد قاطع انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

معاون بررسی‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در عین حال تاکید کرد: با هوشمندی خاصی که از بانوان کشورم سراغ دارم، معتقدم که جریان حضور زنان در ورزشگاه‌ها هرگز نباید مستمسک سیاسی غرض ورزان شود و نباید این مطالبه زنان را از مطالبات اساسی خود باز دارد.