مشاور ارشد استاندارمازندران در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: پروژه اجرای چمن طبیعی و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی باید در زمان‌بندی چهار ماهه تعیین شده و با تکمیل دقیق و کیفی همه اجزای این ورزشگاه به پایان برسد.

عزم جدی دولت برای تکمیل  ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، این روزها با باز شدن درب ورزشگاه‌ها به‌روی هواداران تیم‌ها، تنها باشگاهی که از این موضوع متضرر شده باشگاه نساجی بوده است. باشگاهی با هواداران پرشور که بی‌صبرانه در انتظار تکمیل پروژه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هستند. پروژه‌ای که پیشرفت چندانی نداشته با دستور ویژه رئیس جمهور باید چهار ماهه آماده شود و همین موضوع عزم و اراده جدی را به پیشرفت این پروژه تزریق کرد.

دوشیفته شدن کار در این پروژه و بازدیدهای شبانه‌روزی مسؤولان ورزشی و سیاسی از این پروژه نشان از این دارد که همه برای تحقق وعده چهارماهه رئیس جمهور تلاش می‌کنند.

احمد ثلاثی مشاور ارشد استاندار با همراهی حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در بازدید از روند اجرایی عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی و تعویض چمن این استادیوم که با همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار قائمشهر، نماینده پیمانکار و تعدادی از مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: همه کارهایی که قرار است برای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام شود باید در قالب یک بسته عمرانی مورد توجه قرار گیرد و در ابتدای فصل بعد نساجی در ورزشگاهی کامل و بدون اشکال میزبان حریفان باشد.

وی که اخیرا از سوی استاندار به عنوان رئیس کارگروه ویژه اتمام پروژه ورزشگاه شهید وطنی معرفی شد، خاطرنشان کرد: با دستور رئیس‌جمهور و پیگیری ویژه استاندار مازندران همه اقدامات لازم برای تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه تأمین شده و این آمادگی نیز وجود دارد که در صورت نیاز به اعتبارات بیشتر به سرعت اقدامات لازم انجام شود.

دستیار ویژه استاندار مازندران گفت: منظور ما از تکمیل پروژه بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صرفا تعویض چمن نیست؛ یعنی در نخستین بازی خانگی فصل بعد باید همه کارهای مربوط به سکوی ضلع غربی، سیستم روشنایی ورزشگاه، اسکوربورد و سایر نیازهای این ورزشگاه برطرف شده باشد.

ثلاثی تصریح کرد: استاندار مازندران در دومین روز فروردین جلسه‌ای را با ریاست خود برای پیگیری ویژه ورزشگاه شهید وطنی برگزار کرد که نشان دهنده اهمیت این پروژه برای استاندار و مجموعه استانداری است، زیرا این ورزشگاه و عملیات بهسازی آن اکنون یکی از مهم‌ترین مطالبات به حق مردم قائمشهر و ورزش‌دوستان مازندران است که باید در مدت معین به سرانجام برسد.

مشاور ارشد استاندار مازندران تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر با توجه به اهمیت و حساسیتی که برای مردم و ورزش‌دوستان استان دارد به یک ویترین، نماد و الگو تبدیل شده و باید تلاش شود که حتی زودتر از چهار ماه به بهره‌برداری برسد تا مردم طعم شیرین تحقق دستور رییس‌جمهور در این مورد را حس کنند.

وی افزود: استاندار مازندران دستور اکید داده‌اند که در طول هفته هر زمان که احساس نیاز شد جلسات هماهنگی پیرامون این پروژه برگزار شود. ضمن این‌که مقرر شد شخصا به نمایندگی از استاندار تا زمان تکمیل این استادیوم هر هفته یک روز بازدید میدانی داشته باشم و گزارش پیشرفت پروژه را به استاندار ارائه کنم.

رئیس کارگروه ویژه اتمام پروژه ورزشگاه شهید وطنی گفت: در حال حاضر طبق مشاهدات میدانی و اظهارات کارشناسان و مسئولان پروژه، بین ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دیده می‌شود که ما همان ۶۰ درصد را مد نظر قرار می‌دهیم. امیدوارم که مابقی کار نیز طبق برنامه زمان‌بندی پیش برود.

ثلاثی با اشاره به حجم زیاد کارهای باقیمانده تصریح کرد: البته آن‌چه که من اکنون از مقدار کارهای باقیمانده می‌بینم کمی نگران‌کننده است؛ واقعیت این است که خودم باور نمی‌کنم این همه کار در زمان‌بندی مد نظر انجام شود، اما از طرفی مشاهده جدیتی که طی روزهای اخیر در پروژه ایجاد شده باعث می‌شود نسبت به تکمیل پروژه طبق برنامه زمان‌بندی امیدوار شویم.

عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ۱۹ مرداد سال گذشته و پس از پایان بازی‌های خانگی نساجی در لیگ بیستم آغاز شد و قرار بود که تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم به پایان برسد. مدتی بعد اعلام شد که این ورزشگاه برای نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم تکمیل می‌شود، اما توقف‌های پی‌درپی به دلایل مختلف از جمله تأمین نشدن اعتبار سبب شد که اجرای این پروژه با تأخیر طولانی‌مدت همراه شود.