C99cd256fc7648f8b1b77538d18a17bf

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نگاه های مثبت فرهنگی مسئولان را فرصتی طلایی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی اعلام کرد و گفت: این مهم در ایجاد انگیزه فعالان حوزه کتاب بسیار اثرگذار است.

 صبح امروز( 8 فروردین ماه) آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به همراه شورای معاونین اداره کل در بازدید نوروزی با فرماندار بابل ضمن تبریک سال جدید و انتصاب آقای عزیززاده گرجی به عنوان فرماندار ویژه بابل، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کتابداران و فعالیت های فرهنگی صورت گرفته، استقبال از برنامه های مجازی در استان مطلوب بوده است و این بخش بدون شک در آینده بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

وی بر اجرای مصوبات انجمن کتابخانه های عمومی در شهرستان ها تاکید کرد و افزود: مسئولین شهرستان جهت تقویت بنیه فضاهای مطالعاتی شهرستان، برنامه های جامع و دقیق داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تصریح کرد: نگاه های مثبت فرهنگی مسئولان به ویژه فرمانداران را باید قدر بدانیم و تقدیر می‌کنیم.

ولیپور از توجه فرماندار شهرستان بابل به کتابخانه های عمومی قدردانی کرد و افزود: حمایت مسئولان در ایجاد انگیزه فعالان حوزه کتاب بسیار اثرگذار است و روند اجرای برنامه ها نیز بهتر می شود.

وی خواستار توجه ویژه اعضای انجمن کتابخانه‌های شهرستان مبنی بر ایجاد مشوق‌هایی جهت جذب حداکثری مردم در امر کتاب وکتابخوانی شد.

فرماندار ویژه بابل نیز در این دیدار با تبریک سال جدید و با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیرکل و همکاران کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان کرد: با تمام توان و ظرفیت در خدمت کتاب و کتابخانه های عمومی استان هستیم.

قاسم عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه جلسات انجمن کتابخانه های عمومی پیگیری و به درستی انجام شود، ادامه داد: شهرستان بابل ظرفیت های فراوانی دارد و باید با کمک همه نهادها در این مسیر حرکت کنیم.

وی خواستار سوق دادن طرح های فرهنگی به سمت جهاد تبیین شد و گفت: در مسئولیتی که در گذشته داشتم توانستیم طرح کتابخانه کوچک کلاسی را اجرا کنیم که ایده خوبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

فرماندار ویژه بابل بیان کرد: مردمی که کتاب بخوانند کتابخانه هم می‌سازند و باید این موضوع رو جدی بگیرم و با برنامه به جلو حرکت کنیم.

وی افزود: باید ساز و کاری ایجاد شود تا دستگاه ها تشنه کتابخوانی شوند و به این مهم توجه کنند.

در پایان این دیدار از کتابخانه های عمومی شهرستان بابل بازید به عمل آمد.