NewsImage47406691700

رو ح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در حاشیه حضور در برنامه تلویزیونی ونوشه با عنوان اینکه مردم در انتخابات 1400 به تغییر رای دادند یعنی اینکه پارادایمی جدید می بایست شکل گیرد معطوف بر کارآمدی مسئولین که موجب رضایت مردم شود، خاطرنشان کرد: تغییر و شکل گیری روند مدیریتی کارآمد و بهبود فرآیندها مستلزم برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت هاست تا منجر به رضایت مردم و بالابردن سرمایه اجتماعی شود.

وی گفت: به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور از پلاژ وزارت کشور در مرکز استان بازدیدی داشتیم که سالهاست این پلاژ بلااستفاده رها شده است. با دستور استاندار و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور این پلاژ با کمک بخش خصوصی مورد بازسازی و در اختیار مردم قرار می گیرد.

سلگی اظهار کرد: با ابتکار استاندار مازندران بهترین برکت برای مدیران در اولین روز سال جدید خدمت به محرومین بوده است که این مهم به خوبی محقق گشت. همچنین با دستور استاندار کمیته تحقق شعارسال بعنوان اولین استان در مازندران ایجاد شده است. با توجه به اینکه پیش بینی می کردیم محرومیت های کرونایی در سال 1401 کاهش یابد، تمهیدات لازم را برای بیش از 10 میلیون مسافر در مازندران پیش بینی کردیم و با دعوت مدیران اقتصادی از یک ماه پیش نسبت به تنظیم بازار و آسیب شناسی مشکلات سالهای قبل اقدام نمودیم.

وی اظهار کرد: ایجاد نوروزگاه ها در ورودی شهرها و کمپ های نوروز خوانی از جمله تصمیماتی بود که اتخاذ شده است و همچنین بازارچه بزرگ صنایع دستی در شهرستان نوشهر با حضور 23 استان راه اندازی شده است و توانستیم با برگزاری این نمایشگاه پیوست های اجتماعی و فرهنگی را در ایام نوروز عملیاتی کنیم. طرح تفصیلی با پیوست اجتماعی و فرهنگی برای آزادسازی ساحل با حضور اساتید دانشگاهی استان بزودی تهیه و تدوین خواهد شد.

سلگی اظهار داشت: جایگاه مازندران را در همه حوزه ها باید ملی بیینیم، چرا که جایگاه این استان ویژه است و برکات و مواهب طبیعی زیادی در این استان وجود دارد نظیر جنگل، کوه و دریا که اگر این استان به جایگاه خویش نرسد بی شک از منظر مردم قصور مسئولین مسبب این موضوع بوده است .