3

آخرین جلسه شورای اداری ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و قدردانی از همکاران اداره کل برگزار شد.

 آخرین جلسه شورای اداری ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران با حضور آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی، شورای معاونین و همکاران اداره کل برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این جلسه با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان با بررسی عملکرد همکاران در اجرا و پیشبرد اهداف تعیین شده،  به اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه سال 1400 سال پر از موفقیت و کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف بود، تصریح کرد: این موفقیت ها بدون پشتکار و تلاش های همکاران امکان پذیر نبود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: برنامه های اداره کل در سال جدید به صورت هدفمند با پیوست جهاد تبیین اجرا می شود.

ولیپور افزود: بايد با برنامه‌ای مدون در راستای تحقق منويات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در حوزه كتابخوانی گام برداريم.

وی گفت: در سالهای اخیر فضای فیزیکی کتابخانه های استان رشد خوبی داشته است و باید با بهره گیری از تمام امکانات تحولات اساسی در این زمینه ایجاد کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بر لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر فعالیت های متنوع در کتابخانه های عمومی استان در سال آینده تأکید کرد.