خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی؛ بهزاد پورمحمد|کم کم صدای پای صندوق‌های رأی برای انتخاب رئیس جمهوری که از جنس همین مردم باشد و خود و دولتش دغدغه ای جز مردم و کشورش نداشته باشد، می‌آید. بله جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را هر ایرانی روز سرنوشت‌ساز برای خود و کشور عزیزشان می‌دانند.

مردم به شوق پایان دوران ناامیدی، بی‌تدبیری و سوء مدیریت‌ها، مشتاق حضور در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب رئیس جمهوری که خودش و دولتمردانش مردان عمل و مردان میدان و از جنس مکتب پاک سردار شهید سلیمانی باشند، لحظه شماری می‌کنند.

هر چند دولت حاکم به‌خاطر عدم محبوبیت بین مردم، چه در بین آنهایی که در دوره قبل همسوی‌شان بوده و چه آنهایی که از قبل نیز با این دولت همسو نبوده، دست و پا زیاد زد، تا باز یکی از بازماندگان خود را با تغییر چهره ولی با همان تفکر که ادبیاتی جز فریب و گفتار درمانی نداشت، برای دور سوم به مردم بقبولاند، ولی فضای عمومی جامعه که به شدت از عملکرد ضعیف دولت حاکم دلخور است، نشان می‌دهد که دولت حاکم و بازماندگانش بخاطر بی‌تدبیری و ناامید کردن مردم در طی هشت سال، کمترین محبوبیت را در جامعه دارند.

هر چند که بدنه کوچک دولت یا سیاسیونی که همسو با همین دولت هستند، کماکان به‌خاطر منافع خود سینه چاکان تفکر حاکم هستند و طوری وانمود می‌کنند که همه چیز گل و بلبل بوده و هیچ مشکلی در جامعه وجود ندارد، ولی مردم هرگز نتوانسته این گل و بلبل‌هایی که اینها می‌گویند حسش کنند. سفره شان کوچک، دغدغه‌های زندگی‌شان زیاد، جامعه را با تورم افسار گسیخته مشاهده کرده، در شرایط بد اقتصادی خود شاهد رانت‌های کلان و فساد دانه درشت‌ها بوده و هزاران مسئله از این قبیل که دولت حاکم به‌خاطر عدم نظارت و سوء مدیریت باعث و بانی آن بوده است.

بازماندگان دولت حاکم و تفکرهای سیاسی غیر همسو با نظام و انقلاب، وقتی دیدند علی رغم مانورهای زیاد برای نفوذ در دل مردم در این انتخابات، مردم همچون دریای خروشان آنها را پس زده در روزهای نزدیک به شروع رأی‌گیری، به فکر نا امید کردن مردم و عدم مشارکت‌شان در پای صندوق‌های رأی افتادند.

این ناامیدکنندگان داخلی بودند، حال بماند منافقین کوردلی که خون همین مردم را ریخته و در خارج از کشور جا خوش کرده‌اند و با هر روزنه ای برای ضربه زدن به ایران و ایرانی سوءاستفاده کرده‌اند و رسانه‌های ارتباط جمعی خارجی که هیچگاه خوشی مردم ایران و اقتدار ایران و ایرانی را نمی‌خواستند، این روزها با صرف هزینه‌های زیادی که تأمین کننده آن نیز کشورهای متخاصم و دشمن همین ملت و مهین عزیزمان ایران هستند، مردم را برای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق می‌کنند.

ولی تجارب گذشته نشان داده هر جا که دشمنان این ملت مردم را ناامید کردند و یا از مردم خواسته ای به ناحق داشتند، مردم برعکس عمل کرده و با حضور پر رنگ خود در مقابل دشمن قد علم کرده و اقتدار ایران و ایرانی را بهتر و پر رنگتر نشان داده اند.

بله ایرانیان این‌بار پر شورتر از دوره‌های گذشته پای صندوق های رأی خواهند آمد زیرا برای خود و دیگر هموطنان خود احترام قائلند و به فکر سربلندی کشور عزیزشان ایران هستند، خون به ناحق ریخته شده سردار شهید سلیمانی و هزاران شهید این مملکت را فراموش نکرده اند، دوستدار پایان تفکر عوام‌فریبی و گفتار درمانی هستند.

قصد انتخاب رئیس جمهوری را دارند که هم خودش و هم دولت و مدیرانش در سطح ملی، استانی و شهرستانی مرد عمل و مردم میدان باشند، خواستار رفع مشکلات معیشتی خود و رفع دغدغه های جامعه با انتخاب رئیس جمهور مردمی و از جنس خود هستند، خواستار رفع مشکل بیکاری، مسکن  و ازدواج جوانان هستند، نگران مشکل کشاورزان شمالی، مردم خونگرم جنوب، مردم سیستان و بلوچستان، کوله بران کردستانی، لنچ داران هرمزگانی و نگران مشکل سایر اقوام نجیب و بزرگ ایرانی هستند، به دنبال رئیس جمهور و دولتی هستند که به توانمندی داخلی اعتقاد داشته باشد، به دنبال قطع دست مفسدان، دانه درشتها و رانت خواران هستند، دولتی می‌خواهند که تورم های افسار گسیخته را مهار کند و کنترل و نظارت بر افزایش قیمت‌های لحظه‌ای را در برنامه کاری خود قرار دهد.

دولتی می‌خواهند که اهل تعامل با جهان برای اقتدار ایران و ایرانی باشد، دولتی که بسترساز تولید داخلی باشد، نه اینکه تعطیل کننده کارخانجات و واحدهای تولیدی با بنگاه داری بانکی، دولتی میخواهند که دستش تو جیب مردم نباشد، بلکه جیب مردم را پر و قلب مردم را آرام کند و با هزاران دلیل از این قبیل، من و شما چون ایران را دوست داریم و رفع مشکل مردم و کاهش دغدغه‌های جامعه برای ما مهم است، با حضور خود در پای صندوق‌های رأی در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب رئیس جمهوری از جنس همین مردم و از جنس مکتب پاک سردار شهید سلیمانی و هزاران شهید این مرز و بوم که مردان عمل و مردان میدان بودند، اعلام خواهیم کرد که ما در شرایط کنونی نگران خود و نگران کشور خود هستیم و نه نگران منافع جناج خاصی که خود را بازیچه آنها قرار دهیم.

به امید دیدار شما بزرگ مردان و شیرزنان ایران زمین در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای پایان دادن به بی‌تدبیری‌ها، ناامیدی‌ها و سوء‌مدیریت‌ها.