Photo                 1

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به منظور گفتگو با مردم شریف استان و پاسخگویی به سوالات آنان از طریق شماره تلفن 111 در واحد ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.

 آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران  به همراه معاون اداری مالی اداره کل با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری، از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ پاسخگوی سوالات و درخواست های مردمی استان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی بودند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این ارتباط تلفنی به سوالاتی در بخش آخرین وضعیت فعالیت کتابخانه ها در ایام کرونا، بررسی وضعیت کتابخانه‌های نابینایان، کتابخانه مرکزی ساری و  طرح کتابرانه پاسخ دادند.

ولیپور در حاشیه این حضور بیان کرد: حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاه های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان ملاقات عمومی به صورت حضوری ایده بسیار خوبی است چرا که با مطرح کردن مشکلات به صورت مستقیم با مسئولان و پیگیری درخواست‌ها بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد و باعث کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به مشکلات بوده که این امر در ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به شهروندان موثر است.

وی افزود: ارائه پیشنهادات و انتقادات فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران آن است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان برای اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا رضایت مندی مردم افزایش یابد.

همچنین با تلاش مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با هدف استفاده مفید از وقت مدیران تعدادی کتاب به مرکز ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری اهدا  شد تا در زمان انتظار همراهان و مدیران از این فرصت به بهترین نحوه استفاده کنند.