Photo                 1

به مناسبت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، لوح یادبود سردار دلها توسط مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات مازندران به مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران اهدا شد.

 صبح امروز 15 دی ماه سرهنگ علی نجفی مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات مازندران با همراهی شاکری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید مصطفی خمینی(ره)  به نمایندگی از سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان با مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران دیدار کرد و گفت و گو کردند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات مازندران در این نشست با اشاره به اینکه در دهه بصیرت برنامه های مختلفی در سراسر پایگاه‌های بسیج ادارات استان برگزار شد، گفت: در راستای حل مشکلات مردم در مناطق محروم و کم برخوردار میز خدمت جهادی در دهه بصیرت راه اندازی شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران نیز ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: این شهید بزرگوار یک قهرمان و الگوی به تمام معنا در شجاعت، مقاومت، فداکاری و اخلاص بودند که توانستند در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا زمان شهادت حضور فعال داشته باشند.

آرزو ولیپور گفت: کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی برنامه های مختلف و خلاقانه ای را با محوریت سردار سلیمانی در فضای مجازی اجرا کردند.

 در این دیدار لوح یادبود  سردار حاج قاسم سلیمانی به خانم دکتر آرزو ولیپور مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران اهدا شد.