Photo                 6

 

در جلسه شورای اداری مدیران مازندران که با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در محمودآباد برگزار شد، کتاب «سلیمانی عزیز» معرفی شد.

ظهر امروز پنجشنبه (11 دی ماه)، جلسه شورای اداری مدیران مازندران با حضور احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، امام جمعه محموآباد و دیگر مسئولان برگزار شد که طبق روال این جلسات، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ابتدای جلسه به صورت مجازی به معرفی کتاب پرداخت.

ولیپور در این جلسه به مناسبت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کتاب « سلیمانی عزیز » با موضوع گذری بر زندگی و رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و متن کامل وصیت نامه را معرفی کرد.

حجت‌الاسلام سيدداود موسوی امام جمعه محمودآباد نیز در این جلسه با تقدیر از مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، از انتخاب درست و زیبای این کتاب در جلسه شورای اداری استان قدردانی کرد.

نام کتاب «سلیمانی عزیز» که برگرفته از صحبت های مقام معظم رهبری است با نگاهی متفاوت و قلم جمعی از نویسندگان، در کنار بازتاب متن کامل وصیت‌نامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بخشی از مصاحبه‌ها، گفت‌وگوها و خاطراتی متفاوت و خوانده‌نشده از دوستان، هم‌رزمان و آشنایان سردار مقاومت را به مخاطب ارائه می‌دهد.
مؤلفان این کتاب سعی داشتند با قلمی ساده و دلنشین، گوشه‌ای از زندگی مرد همیشه در صحنه جبهه مقاومت را پیشکش نگاه خوانندگان کنند.

 کتاب روایت‌گر خاطراتی متفاوت و خوانده‌نشده به‌همراه متن کامل وصیت‌نامه این شهید والامقام است.

این کتاب در ۲۵۶ صفحه به‌همت مؤسسه فرهنگی حماسه ۱۷ و نویسندگی عالمه طهماسبی، لیلا موسوی و مهدی قربانی توسط انتشارات حماسه یاران به چاپ رسیده است.