Paninimorgh

 

مواد لازم برای ۴ نفر
فیله مرغ ۴۰۰ گرم
پیاز ۱ عدد
فلفل دلمه ای ½ فلفل دلمه ای
قارچ ۱۰ عدد
پنیر پیتزا ۲۰۰ گرم
نان باگت ۴ عدد
کره ۲۰ گرم
سس هزار جزیره به مقدار کافی
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
پودر آویشن و پولبیبر به مقدار کافی

طرز تهیه پنینی مرغ

مرحله اول

برای تهیه پنینی مرغ خوشمزه در ابتدای کار فیله های مرغ را به همراه فلفل دلمه ای به صورت نواری نازک خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم گذاشته و مقداری روغن مایع و آن می افزاییم.

دریپ بگ قهوه دونیسی

 

مرحله دوم

حالا فیله های مرغ را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا کاملا پخته و سرخ شوند. در ادامه قارچ را به صورت ورقه ای، سپس پیاز را به صورت خلالی خرد می کنیم.

مرحله سوم

در ادامه یک تابه جداگانه روی حرارت ملایم گذاشته و کره را به آن افزوده و قارچ را به همراه مقداری نمک به تابه اضافه کرده و حرارت را زیاد می کنیم، سپس تفت می دهیم تا قارچ آب نیندازد و کاملا پخته شود.

 

مرحله چهارم

حالا فیله های مرغ پخته شده را از تابه خارج کرده و پیاز را به آن می افزاییم، سپس تفت می دهیم تا سبک و نرم شود. در ادامه فلفل دلمه ای خرد شده را به تابه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا سرخ شوند.

 

مرحله پنجم

در این مرحله دستگاه ساندویچ ساز را روشن می کنیم تا کاملا گرم شود، سپس فیله های مرغ را به همراه قارچ و مقداری پولبیبر به تابه حاوی پیاز و فلفل دلمه ای می افزاییم و تفت می دهیم تا مواد ترکیب شوند.

 

 

مرحله ششم

در ادامه پنیر پیتزا را روی مواد ریخته و درب تابه را می بندیم و اجازه می دهیم پنیر کاملا ذوب شود، سپس کمی مخلوط می کنیم تا پنیر به همه قسمت ها مواد برسد. حالا نان باگت ها را از وسط به صورت ورقه ای برش می زنیم.

 

مرحله هفتم

در این مرحله مقداری سس هزار جزیره روی نان باگت می مالیم، سپس مقداری از مواد روی آنها می ریزیم. حالا نان باگت ها را درون دستگاه گذاشته و گریل می کنیم. در نهایت به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.