Index

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: دومین دوره لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب‌بازی» با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

آرزو ولیپور در گفت‌وگویی اظهار کرد: رویداد «کتاب‌بازی»در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی طراحی شده است و شرکت‌کنندگان در آن علاوه بر پاسخگویی به سؤالات اطلاعات عمومی به پرسش‌هایی که با این رویکرد از سوی نهاد کتابخا‌نه‌های عمومی کشور آماده شده نیز پاسخ می‌دهند.

وی بیان کرد: در دومین دوره نیز در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های موبایلی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی از طریق بازی «کوییز» برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران خاطرنشان کرد: لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب بازی» مسابقه‌ای جذاب در حوزه اطلاعات عمومی است که شرکت‌کنندگان در آن با حضور در یک رقابت گروهی کاملاً جدی و پرهیجان، از یک سو سطح دانش عمومی خود را محک می‌زنند و از سوی دیگر شانس برنده‌شدن و جایزه گرفتن را امتحان می‌کنند.

ولیپور با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد از ۱۴ تا ۱۸ تیر انجام می‌شود، تصریح کرد: زمان شروع مسابقات از ۱۹ تا ۲۷ تیر است.

وی افزود: رویداد «کتاب‌بازی» همچون دوره نخست خود جوایز ویژه‌ای برای ۵ نفر برتر این رقابت نیز در نظر گرفته است. این ۵ جایزه نقدی، به ۵ نفر برتر رویداد که بالاترین امتیاز را به دست آورند، به ترتیب نفر اول: ۱۱ میلیون تومان، نفر دوم: ۹ میلیون تومان، نفر سوم: ۷ میلیون تومان، نفر چهارم: ۵ میلیون تومان و نفر پنجم: ۳ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: همچنین به‌قیدقرعه کشی به ۳۰ نفر از میان همه شرکت‌کنندگان در این رویداد «هر نفر ۵۰۰ هزار تومان» جایزه نقدی داده می‌شود.