7

محفل شعر «سردار فاطمی» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به همت کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد.

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) محفل شعر «سردار فاطمی» با حضور آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، شاعران استان، کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی در سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در ابتدای این مراسم از بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه های عمومی استان خبر داد و گفت: انس با کتاب از شاخص های فرهنگی این سردار شهید بود که با وجود مشغله های بسیار، هر لحظه را برای مطالعه مغتنم می شمردند.

وی بیان کرد: امیدواریم تداوم دهنده راه این قهرمان ملی و سردار شهیدِ مأنوس با کتاب باشیم.

در این محفل که به مناسبت ایام فاطمیه (س) و بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، شاعرانی، همچون آرزو ولیپور، مژده پاک سرشت، احمد یزدانی نسب، محمود احمدی، علیرضا دهرویه و مرصاد فولادی به شعرخوانی پرداختند که با استقبال کتابداران و شاعران استان همراه شد.

این مراسم به صورت حضوری در کتابخانه عمومی ابن شهرآشوب ساروی و صورت مجازی در بستر اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد.